Klantenbeoordelingen: ⭐⭐⭐⭐⭐ (4,9/5)
Klantenbeoordelingen: ⭐⭐⭐⭐⭐ (4,9/5)

Verzending & Levering

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

LET OP: I.v.m. het Corona-virus is de verwerkingstijd van veel vervoersbedrijven waar wij mee samenwerken (Post NL, B-post) van 1-2 werkdagen opgelopen naar 8-10 werkdagen. Ook voor ons zijn dit onvoorzienbare omstandigheden en vragen we voor een beetje begrip in de moeilijke tijd. Deze extra verzendtijd kun je bovenop de hieronder genoemde  verzendtijd tellen, om zo de totale verzendtijd te berekenen. 

Daarnaast willen wij iedereen in deze moeilijke periode veel sterkte toe wensen!

De bezorgtijd in Nederland is gemiddeld 6-10 werkdagen. Naar België kan de levertijd oplopen tot 9 -14 werkdagen. Vaker worden er snellere levertijden gerealiseerd maar er kan altijd uitgegaan worden van bovenstaande levertijden. Deze levertijden kunnen afwijken tijdens feest- en vakantiedagen. Wanneer dit het geval is dient rekening gehouden te worden met 35 dagen afwachttijd. Wanneer er binnen dit tijdsbestek geen levering heeft plaatsgevonden wordt een restitutie van het aankoopbedrag voldaan.

Je hebt de mogelijkheid om jouw bestelling te volgen via de Track & Trace optie.

De verzendkosten zijn altijd voor onze rekening en dus gratis. 

Wij zijn niet aansprakelijk voor fout of niet geleverde bestellingen wanneer een klant een foutief of incompleet adres bij ons heeft opgegeven.   

Meerdere pakketjes? Of maar 1 artikel ontvangen? 
Doordat onze producten direct vanuit onze producenten besteld worden, kan het voorkomen dat deze in aparte pakketten worden verpakt. Deze zullen dan ook geleverd worden op verschillende momenten. We vragen hiervoor even geduld te hebben.

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen!